środa, 3 grudnia 2014

DAY 1 - o mnie.



Witam serdecznie wszystkich pojawiających się tutaj. :)

Co na wstępie? Może zacznę od tego, że moja przygoda z blogiem nie opiera się jedynie na stawieniu czoła nudzie czy znalezieniu sobie konkretnego zajęcia. 
Nie, nie w tym mój cel.

Żyjemy w XXI wieku, gdzie człowiek człowiekowi wilkiem, a przyjaciel przyjacielowi wrogiem. 
Chyba znów zaczynam nie tak jak powinnam, a uwierzcie podchodzę do tego po raz szósty. 
Szczerze? Zakładając tego bloga nie robię tego dla siebie, chociaż być może w pewnym sensie mi też on pomoże.
 Robię to dla wszystkich innych ludzi, którzy będą mieli ochotę czytać to co tutaj napiszę. Ludzi, którzy będą chcieli się udzielać, ludzi którzy będą mieli ochotę porównać swoje uczucia z uczuciami innych osób. :)

Może przejdę do opowiedzania trochę o sobie. Tak na prawdę jestem zwykłą 18letnią dziewczyną. Chociaż, może słowo "zwykła" nie jest tutaj zbyt dobrze dobrane. Dlaczego? Dlatego, że wszystkie bariery które pokonywałam i uwierzcie, będę się starać pokonywać, sprawiają że słowo "zwykły" nabiera całkowicie innego znaczenia. Tyle chyba wystarczy, nie lubię dużo mówić o sobie..

Oprócz bloga prowadzę również tumblra, na którego serdecznie zapraszam : TUMBLR
Wszystkich chętnych do kontaktu z moją osobą odsyłam na mój profil na Google +. Jestem również skora do rozmów na gg :)

Życzę wszystkim miłego wieczoru.


BLACKANDROSY :)



2 komentarze:

  1. Ja też niedawno zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem ;) I jak na razie nie żałuję. Powodzenia w pisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń